Skip to main content

Integrationer med Microsoft 365

I takt med att digitaliseringen av våra arbetsuppgifter ökar så ökar även vårt behov av digitala system. Detta i sin tur kräver mer av våra medarbetare. Genom att skapa integrationer kan vi förenkla, förbättra och effektivisera för våra medarbetare och minimera riskerna för dataförlust.

Boka en kostnadsfri konsultation

Fördelar med att integrera dina system:

  • Kostnadsbesparingar
  • Ökad produktivitet
  • Ökad säkerhet
  • Användarvänlighet
  • Bättre beslutsstöd
WeSafe0257 1_webb

Varför integrera dina system med din Microsoftmiljö?

  • Kostnadsbesparingar: Genom att integrera alla system i en enhetlig plattform, kan företaget undvika dubbelarbete och minimera manuella processer. Detta leder till en mer effektiv användning av resurser och en minskning av kostnader.
  • Ökad produktivitet: Genom att all information finns samlad på ett ställe, kan användare enkelt hitta och dela information, samt samarbeta och kommunicera med varandra.
  • Ökad säkerhet: Microsoft 365 erbjuder en avancerad säkerhetsarkitektur och flera säkerhetsfunktioner, inklusive fjärrstyrning, autentisering och kryptering. Integrering med andra system innebär att företaget kan förlita sig på den höga säkerheten i Microsoft 365 för all sin data.
  • Användarvänlighet: Integrering med Microsoft 365 gör det enklare för användare att navigera och använda system, eftersom allt finns samlat på en plattform. Användare behöver inte lära sig nya gränssnitt och processer för varje system, vilket gör det enklare för dem att utföra sina arbetsuppgifter.
  • Bättre beslutsstöd: Integrering med Microsoft 365-miljön ger tillgång till en mängd data och information, som kan konsolideras, jämföras och mätas vilket kan ge ledningen ett bättre underlag för beslut.

 

Dator med loggan Upheads på

[ Integrera branschspecifika applikationer ]

  • HR

    • Bamboo
    • Sympa
    • Monday
    • heartpace
    • HR appen
  • Marknad

    • Mailchimp
    • Facebook
    • Funnelbud
    • Google analytics
    • Instagram
  • Ekonomi

    • Navision
    • Visma
    • Pyramid
    • Contec
    • Fortnox
  • Sälj

    • Lime
    • Viva Sales
    • Dynamics
    • CRM
  • Support

    • Jira
    • Hubspot
  • Planering och projekt

    • Trello
    • Asana
    • Hubspot
  • Övrigt

    • Single sign-on
    • BankID
    • Docusign
    • Adobe Acrobat sign
    • Adobe PDF Service
    • GetAccept

[ Vill du veta mer om integrationer med Microsoft 365? ]

Ta kontakt – vi berättar gärna mer!

Trött på att fylla i formulär?

Du kan också ringa 040-626 75 00,  måndag–fredag kl. 08-17, eller skicka ett mail till kontakt@upheads.se