Skip to main content

Viktig information: Ny faktureringsrutin från och med 1 april

 

Vi vill informera er om att vi från och med den 1 april genomför några förändringar i vår fakturering i samband med att Future IT Partner nu är en del av Upheads.

 

Här är vad som är viktigt att känna till:

· Ny avsändare för fakturor: Från och med april kommer era fakturor att skickas från Upheads AB, via den nya e-postadressen faktura@upheads.se.

· Samlad fakturering av konsulttid och support: Istället för löpande fakturering kommer all konsulttid och support att sammanställas månadsvis. Det innebär att alla ärenden som registreras och hanteras under april månad kommer att faktureras i maj.

· Specifikation av ärenden och fakturor: Ni kommer kunna ta del av detaljerad specifikation av era fakturerade ärenden samt fakturor via vår kundwebb. Vi återkommer inom kort med information om hur ni får åtkomst till denna.

· Övriga tjänster: Alla övriga tjänster kommer att faktureras enligt tidigare överenskommen struktur.

· Första faktureringen i nya systemet: Vi vill även informera om att fakturor som normalt skickas den 1 april kan komma att skickas med några dagars fördröjning under denna första övergångsperiod. Vi ber om ert överseende med detta.

 

Om ni har några frågor är ni varmt välkomna att kontakta oss:

· För fakturafrågor: faktura@upheads.se

· För support: support@upheads.se

· För övriga frågor: er kontaktperson eller säljare på Upheads

 

Tack för ert fortsatta förtroende. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa er – nu som en del av Upheads!