Varför Upheads Frånvarohantering?
1. Lätt och effektiv rapportering av frånvaro, som gör det möjligt för anställda att snabbt och enkelt rapportera sin frånvaro.
2. Real-time synlighet för chefer, som ger dem insikt i vem som är frånvarande och när.
3. Integration med Microsoft Teams och SharePoint intranät, för att förenkla kommunikation och tillgång inom organisationen.
4. Kostnadseffektiv, med en fast månadskostnad oavsett antal användare.
5. Mobil tillgänglighet, som gör det möjligt för anställda att rapportera frånvaro på språng.
6. Automatiserad godkänningsprocess, som minskar arbetsbelastningen för chefer och säkerställer snabba godkännanden.
7. Efterlevnad av regler, som minimerar risken för icke-efterlevnad.
8. Självbetjäning för anställda, som gör det möjligt för anställda att hantera sin egen frånvaro och begära ledighet.
9. Anpassningsbar, för att möta specifika behov hos en organisation.
10. Säker, med säkra anslutningar och kryptering av data för att skydda anställdas information.
11. Möjlighet till integration med lönehanteringssystem, för att säkerställa exakt spårning av anställdas frånvaro och snabba lönejusteringar.
12. Power BI-rapporter, som ger chefer och HR-team värdefulla insikter och statistik om anställdas frånvaro, vilket gör det möjligt att fatta bättre beslut och göra prognoser.
13. Inkluderad i Upheads intranät som tjänst, som ger organisationer en komplett lösning för hantering av anställdas frånvaro och kommunikation inom organisationen.