Vi skapar professionella Power Apps som ansluter till befintliga system. Med erfarenhet sedan start och ett omfattande mallbibliotek, erbjuder vi kostnadseffektiva lösningar inom den enhetliga Microsoft 365-plattformen.
Kontakta oss
Vi har stor expertis och lång erfarenhet kring Microsoft Power Apps. Samtliga lösningar är utvecklade i Microsoft 365 miljön och all data finns i er miljö. Eftersom allt är utvecklat i er egna miljö krävs ingen extra inloggning eller tredjepartslösning.
Det finns många fördelar för organisationer att använda Power Apps för att utveckla och effektivisera organisationens affärsprocesser. Genom att utveckla med byggstenar som redan är färdiga kan utveckling göras av de inom organisationen som har insikt i era affärsprocesser.
En av våra mest önskade appar. Appen finns tillgänglig i standard utförande och redo att börja användas. Vi har också anpassat applikationen till en mängd större organisationer med integration till 3:e parts, såsom HR system. Appen går också att skräddasy efter era unika behov. Vi har t ex integrerat appen med både HR och Lönesystem. Vår standardapp har out of the box funktionalitet såsom:
Läs mer om Upheads Frånvarohantering här!
Få en snabb överblick över alla dina avtal, följ upp samt få en kostnadsbild per avdelning, kostnadsställe eller annan valfri parameter. Kvalificera dina leverantörer från ett GDPR, säkerhets- och miljöperspektiv. Med appen säkerställer du att inga avtal löper ut/fortskrider utan att de har blivit uppföljda.
Läs mer om Upheads Avtal & prenumerationer här!
En app som du enkelt kan använda till olika typer av ärende, beroende på behov. Användare skapar ärende som ska följas upp av interna avdelningar, t ex IT, HR, Kundtjänst. Därefter kan användaren följa sina ärenden, administratörer kan ta fram aktuell statistik mm.
Samla dina inköpsförfrågningar på ett och samma ställe. Få en överblick på utrustning som inte används och kan vara tillgänglig för andra. I appen kan du också lägga in kvitto för inköp.
Rapportera avvikelser i produktion, leveranser mm. Avvikelserna kan enkelt följas upp och tilldelas inom organisationen samt genererar en överskådlig statistik för uppföljning. Med appen kan du även sätta påminnelser för uppföljning.
Hantera inkomna reklamationer. Reklamationerna kan automatiskt komma in via tex en dedikerad e-postadress men även läggas in manuellt. Dessa kan enkelt följas upp och tilldelas inom organisationen och genererar överskådlig statistik för uppföljning mm.
Med vår app Ledningssystem kan du säkra att alla dina styr, lednings, rutin- och processdokument följs upp, uppdateras och publiceras på ett ställe. Ledningssystemet har inbyggt stöd för versionshantering, godkännande samt automatiserade sidhuvud/fot för metadata.
Med appen får du en standardiserad process vid rekrytering och medarbetare som avslutar sin anställning. Du får en överblick på vilka steg som ska utföras, när och vem som ska utföra dem.
Ta kontakt – vi berättar gärna mer!
Du kan också ringa 040-626 75 00, måndag–fredag kl. 08-17, eller skicka ett mail till kontakt@upheads.se