Kära kund,
Vi vill informera om att vi från och med nästa fakturaperiod justerar priserna på delar av vårt tjänsteutbud med 2–4,5 %, beroende på tjänst. Denna justering görs för att säkerställa fortsatt hög kvalitet och utveckling av våra leveranser.
Vi vill även meddela att vi ändrar faktureringsrutinen för våra tjänster. I stället för att fakturera i efterskott kommer vi framöver att fakturera i början av varje månad för innevarande månad, på samma sätt som vi gör med Microsoft 365-licenser.
Det innebär att fakturan som skickas i början av juni kommer att omfatta kostnader för både maj och juni.
Observera att Azureförbrukning och konsulttid fortsatt kommer att faktureras i efterskott, som tidigare, och avse föregående månads förbrukning och utförda timmar.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på faktura@upheads.se, så återkommer vi till dig så snart vi kan.
Vänliga hälsningar,
Upheads
Dear customer,
We would like to inform you that, starting from the next billing period, we will be adjusting the prices for some of our services by 2–4.5%, depending on the service. This adjustment is necessary to ensure the continued high quality and development of our deliveries.
We would also like to inform you that we are changing our billing procedures. Instead of invoicing in arrears, we will now invoice at the beginning of each month for the current month, following the same model as for Microsoft 365 licenses.
This means that the invoice issued at the beginning of June will cover costs for both May and June.
Please note that Azure consumption and consultancy hours will continue to be invoiced in arrears, as before, covering the previous month’s usage and delivered hours.
If you have any questions, you are always welcome to contact us at faktura@upheads.se, and we will get back to you as soon as possible.
Best regards,
Upheads