Webinar – Projekt och uppgiftshantering i Microsoft 365
Hur kan er organisation dra nytta av Microsoft 365-plattformen för att driva projekt och hantera uppgifter?
Microsoft förbättrar kontinuerligt sin plattform för att ge både användare och administratörer fler verktyg som hjälper er att arbeta mer effektivt och produktivt. I det här webinaret kommer vi att visa hur ni bäst utnyttjar verktyg som Planner, ToDo och Loop för att optimera ert arbete.

Välkommen till vårt webinar om effektiv projekt- och uppgiftshantering i Microsoft 365!
Under denna session kommer vi att visa hur ni kan använda verktygen Planner, To Do och Loop för att skapa en smidig och produktiv arbetsmiljö. Vi går igenom hur dessa verktyg integreras för att förenkla er arbetsprocess och förbättra samarbetet i teamet.
Vi kommer bland annat gå igenom:
- Hur du använder Microsoft Planner för att organisera uppgifter och projekt inom teamet.
- Effektiv hantering av uppgifter med Microsoft To Do.
- Samarbeta i realtid med Microsoft Loop.
- Hur Planner, To Do och Loop samspelar för en sömlös arbetsprocess.
Talare: Robert Veberg
Vanliga Frågor:
Vem är webinaret för?
Alla som arbetar i Microsoft 365 och vill förbättra sin hantering av projekt- och uppgiftshantering, särkilt teamledare och projektledare.
Behöver jag ha förkunskaper?
Inga förkunskaper krävs. Webinaret är lämpligt både för nybörjare och erfarna användare av Microsoft 365.
Webinar
Projekt och uppgiftshantering i Microsoft 365
Fyll i din e-postadress så skickar vi inspelningen till dig!